Go Back   Motorcycle Forum > Motorcycle.Com General Discussion > Motorcycle News > Old News > MO Reader Feedback

Reply
 
Thread Tools
Old 02-07-2005, 06:33 AM   #61
jungkvist
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 955
Default Great Idea...

Yeah, along with Bert & Erine, staring in a Gay Sensitivity Drama..."We're all different, Oscar...You live, in a garbage can...They live, in an alternate life-syle...What's the Big-Deal?"



__________________
Yeah, well, you can get up and leave, DEAL WITH IT!
jungkvist is offline   Reply With Quote

Sponsored Links Remove Advertisements
Motorcycle Forum
Advertisement
Old 02-07-2005, 06:41 AM   #62
jungkvist
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 955
Default Damn! You're Right! Silly me...

Accessorizing, is So-Important! LOL!
__________________
Yeah, well, you can get up and leave, DEAL WITH IT!
jungkvist is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 06:54 AM   #63
mscuddy
MODERATOR X

 
mscuddy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Next to my still checkin the temp.
Posts: 5,449
Default Re: Let's Hear It

The Valmobile wins hands down.



What other bike can you ride to work, then stash it in the back of your Cessna 150?



The VALMOBILE!



__________________
A gun is a tool, Marian; no better or no worse than any other tool: an axe, a shovel or anything. A gun is as good or as bad as the man using it. Remember that.
mscuddy is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 06:54 AM   #64
jungkvist
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 955
Default Re: Let's Hear It

A Buell, with KTM RC-8 engine...((ORGASIM!))...sell it with Kleenex...ya gotta HIT!
__________________
Yeah, well, you can get up and leave, DEAL WITH IT!
jungkvist is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:13 AM   #65
iamz
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 325
Default Re: Let's Hear It

I can't stand digital gauges. I realize they are cheap and reliable but I will always be willing to pay extra for analog.
iamz is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:15 AM   #66
tumbler
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 289
Default Re: Let's Hear It

What's that?
tumbler is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:18 AM   #67
tumbler
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 289
Default Re: Me Too...

Amen. I wanted a 650 V-Strom, but I could barely touch the ground.
tumbler is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:19 AM   #68
jungkvist
Founding Member
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 955
Default And, two-fer the Show...

...the 305 Honda Street Scrambler...the sound still rings in my ears...Nice!



The 63 Allstate Puch 250...images of rainy Saturday afternoons...pouring over a Monkey-Ward cataloge: Dreaming...What If...What If...If Only!



Man! Get outa my childhood!
__________________
Yeah, well, you can get up and leave, DEAL WITH IT!
jungkvist is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:22 AM   #69
seruzawa
The Toad

 
seruzawa's Avatar
 
Join Date: Nov 2001
Location: 8501 ft.
Posts: 17,461
Default Re: Let's Hear It

Speed 4. Less buzz, more low end.
__________________
"Make no mistake, Communism lost a big argument - one we know today as the 20th century."
seruzawa is offline   Reply With Quote
Old 02-07-2005, 07:23 AM   #70
mscuddy
MODERATOR X

 
mscuddy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Location: Next to my still checkin the temp.
Posts: 5,449
Default Re: YO, DAT AIN'T RIGHT

In condition 1 on half-***** you could drop a M1911 off a building and it wouldn't go off.

Same with my M1897 .380 Pocket Automatic.



__________________
A gun is a tool, Marian; no better or no worse than any other tool: an axe, a shovel or anything. A gun is as good or as bad as the man using it. Remember that.
mscuddy is offline   Reply With Quote
Reply


Thread Tools

Posting Rules

Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off